درباره وبلاگ


خوش امدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 133
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 134
بازدید ماه : 501
بازدید کل : 17161
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1




دریافت كد ساعت
دریافت کد پیغام خوش آمدگویی

♫PlaySong♫
عشق-محبت- دوستی




 


دوست دارم

 

 

دوست دارم نگاه عاشق آن دیوانه را که هر روز بند کفشش را می بست درک کنم

 

 

دوست دارم لب گرفتن عشاق را ببینم

 

 

دیدم ،اما عشاقی ندیدم

 

 

دوست دارم به سکوت گوش کنم

 

 

اما گوشی ندارم

 

 

دوست دارم حس دریا را ستایش کنم

 

 

اما حسی ندارم...

 

 

دوست دارم تکرار های کلیشه ای نابود شوند

 

 

اما هر روز ادامه می یابند

 

دوست دارم

دوست دارم نگاه عاشق آن دیوانه را که هر روز بند کفشش را می بست درک کنم

 

 

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 3 مهر 1391برچسب:, :: 13:7 ::  نويسنده : smehdi